COMUNICAT | Contra el masclisme i les violències sexuals

Des del Força Lleida ens pronunciem davant la lamentable actitud masclista i els gestos de violència sexual que ha mostrat el president de la Real Federación Española de Futbol Luis Rubiales durant la final del Mundial 2023.

En una societat que pretén avançar i lluitar per a la igualtat i la seguretat dels i les esportistes, denunciem la falta de respecte, abús de poder i agressió sexual de Luis Rubiales vers a la jugadora de la selecció Jennifer Hermoso a qui, en el moment de l’entrega de medalles li va fer un petó forçat mentre l’agafava de la cara amb força. Un gest que infringeix diferents dels punts inclosos en el protocol de violència sexual de la mateixa RFEF.

El nostre club també el formem dones, directives, treballadores, abonades, jugadores… i tant dones com homes alcem la veu perquè no importa que aquest fet hagi passat en el futbol; això va de respecte i volem lluitar perquè no passi enlloc.

Des del Força Lleida demanem obertament la destitució o dimissió de Luis Rubiales del seu càrrec de president de la RFEF.

DEURES FETS

Continuar amb opcions a tot exigia guanyar avui al Multiusos de Cáceres i, malgrat que en el segon període les