COMUNICAT DEL CLUB

Atès el comunicat de la Paeria a dia d´avui dia 12 de Març del 2020, els Pavellons Barris Nord i Agnès Gregori romandran tancats per la prevenció del COVID-19.  Se suspenen tota activitat del club, inclosos les oficines del club i entrenaments de la Base a partir de demà divendres dia 13 de Març fins nou avís.

L’entrenament del primer equip ICG Força Lleida romandrà parat també els entrenaments fins a nou avís

El club seguirà avaluant l’evolució de l’esdeveniment i mantindrà informat a tots els aficionats, per qualsevol dubte podeu contactar mitjançant l’email del club: flleida@flleida.cat, el nostre telèfon 665 65 65 65 o per xarxes socials.

Gran reacció sense premi final.

Andorra es preparava per viure un dels partits més intensos de la jornada. L’ICG Força Lleida visitava la casa del líder per buscar avançar-se en la classificació. Cara i creu en els primers compassos del partit. L’encert de l’Andorra obligava l’ICG Força Lleida a aturar el

Bryce Nze arriba a l’ICG Força Lleida

L’ICG Força Lleida tanca el fitxatge de l’aler pivot Bryce Nze, qui s’incorporarà a l’equip per aquesta temporada. El jugador té la doble nacionalitat americana i nigeriana. Arriba a l’equip de Gerard Encuentra després de tres temporades als Butler Bulldogs

Retorn amb victòria