COMUNICAT | Força Lleida

Ahir, dilluns 30 de gener de 2023, el president del Força Lleida Albert Aliaga va assistir com a convidat a l’Assemblea Extraordinària del CB Lleida en la qual, el Club Bàsquet Lleida va exposar, debatre i votar la possibilitat d’una fusió amb el Força Lleida la temporada vinent.

Els socis i sòcies del CB Lleida van votar a favor d’aquesta unió amb el 81,8% dels vots. La proposta comporta s’avanci cap a una integració en la gestió de tots els equips masculins i femenins, inclòs el primer equip del CB Lleida, actualment a la Lliga Femenina 2. La resta d’equips femenins de la base, ja es coordinaven conjuntament des de la temporada 2021-2022 sota el nom de CBF Lleida.

Des del Força Lleida estem disposats/des a fer aquest pas i començar a treballar en tots els tràmits legals per a poder fer-ho efectiu.

VICTÒRIA D’INFART

L’ICG Força Lleida s’emporta un triomf ajustadíssim (73-74) de Sevilla amb un final d’infart. L’encert de Jaume Lobo, amb 24