COMUNICAT

Davant les informacions que estan sortint públicament després de l’ajornament del partit ICG Força Lleida – Levitec Huesca, el Força Lleida ha sol·licitat al president de la Federació Catalana de Basquetbol Ferran Aril que es facin les gestions oportunes amb la Federació Espanyola de Bàsquet per saber si la decisió que aquesta va prendre d’ajornar el partit a falta de realitzar-se les proves PCR als jugadors de l’equip visitant era una decisió presa dins el protocol i la normativa.

El nostre cap dels serveis mèdics ha demanat als serveis de la Federació Espanyola de Bàsquet la certificació dels resultats per veure si entra dins el protocol per suspendre el partit.

El club es posiciona a favor de complir amb la normativa i, si aquesta decisió es va prendre seguint les pautes establertes, està completament a favor. Però, si la decisió no segueix el protocol, el Força Lleida considera que el partit que estava previst per divendres 17 de desembre s’hauria de jugar.

No ens han deixat.

La intensitat, el contacte i la pressió per totes bandes protagonitzaven un partit elèctric on l’ICG Força Lleida ha anat a remolc durant tot el partit i no ha pogut sumar la tretzena victòria. Primers minuts amb pocs punts on l’ICG Força

COMUNICAT | Força Lleida

Ahir, dilluns 30 de gener de 2023, el president del Força Lleida Albert Aliaga va assistir com a convidat a l’Assemblea Extraordinària del CB Lleida en la qual, el Club Bàsquet Lleida va exposar, debatre i votar la possibilitat d’una