COMUNICAT

Compartició en telegram
Compartició en facebook
Compartició en email

Davant les informacions que estan sortint públicament després de l’ajornament del partit ICG Força Lleida – Levitec Huesca, el Força Lleida ha sol·licitat al president de la Federació Catalana de Basquetbol Ferran Aril que es facin les gestions oportunes amb la Federació Espanyola de Bàsquet per saber si la decisió que aquesta va prendre d’ajornar el partit a falta de realitzar-se les proves PCR als jugadors de l’equip visitant era una decisió presa dins el protocol i la normativa.

El nostre cap dels serveis mèdics ha demanat als serveis de la Federació Espanyola de Bàsquet la certificació dels resultats per veure si entra dins el protocol per suspendre el partit.

El club es posiciona a favor de complir amb la normativa i, si aquesta decisió es va prendre seguint les pautes establertes, està completament a favor. Però, si la decisió no segueix el protocol, el Força Lleida considera que el partit que estava previst per divendres 17 de desembre s’hauria de jugar.

A mort amb l’equip!

Preparats per rebre al Cáceres en el primer partit de play-off de l’ascens a l’ACB. L’Espai Fruita es prepara per a viure aquest divendres 27 de maig a les 21 h i diumenge 29 de maig a les 20:30 h

Mirada als Play-Offs

Un partit de tràmit contra el Melilla Sport Capital per a repartir minuts entre tots els jugadors convocats de cara als playoffs de la LEB Or. Amb aquest partit finalitzava una molt bona temporada regular de l’ICG Força Lleida. Tot