COMUNICAT | Juani Marcos

El jugador de l’ICG Força Lleida Juani Marcos ja disposa de la documentació que l’acredita com a ciutadà italià. A primera hora del matí, el Força Lleida ha presentat els documents acreditatius per tal que se’l doni d’alta i pugui jugar aquest diumenge davant l’Oviedo a l’Espai Fruita Barris Nord. La Federació Catalana de Basquetbol ha validat fa uns minuts el registre de Juani Marcos i s’està a l’espera de la resposta de la Federació Espanyola de Bàsquet.

Recordem que el jugador va arriba al club a principis de setembre, cedit pel FC Barcelona i que no ha pogut debutar amb el club lleidatà per motius burocràtics.

Gran reacció sense premi final.

Andorra es preparava per viure un dels partits més intensos de la jornada. L’ICG Força Lleida visitava la casa del líder per buscar avançar-se en la classificació. Cara i creu en els primers compassos del partit. L’encert de l’Andorra obligava l’ICG Força Lleida a aturar el

Bryce Nze arriba a l’ICG Força Lleida

L’ICG Força Lleida tanca el fitxatge de l’aler pivot Bryce Nze, qui s’incorporarà a l’equip per aquesta temporada. El jugador té la doble nacionalitat americana i nigeriana. Arriba a l’equip de Gerard Encuentra després de tres temporades als Butler Bulldogs

Retorn amb victòria