COMUNICAT | Juani Marcos

Compartició en telegram
Compartició en facebook
Compartició en email

El jugador de l’ICG Força Lleida Juani Marcos ja disposa de la documentació que l’acredita com a ciutadà italià. A primera hora del matí, el Força Lleida ha presentat els documents acreditatius per tal que se’l doni d’alta i pugui jugar aquest diumenge davant l’Oviedo a l’Espai Fruita Barris Nord. La Federació Catalana de Basquetbol ha validat fa uns minuts el registre de Juani Marcos i s’està a l’espera de la resposta de la Federació Espanyola de Bàsquet.

Recordem que el jugador va arriba al club a principis de setembre, cedit pel FC Barcelona i que no ha pogut debutar amb el club lleidatà per motius burocràtics.

IMPARABLES I AMB NOTA.

Brutal victòria de l’equip davant el Movistar Estudiantes per 81 – 75 en el primer partit de la 2a volta de la LEB Or a l’Espai Fruita Barris Nord. L’ICG Força Lleida s’ha imposat al líder en un partit on

RETORN AMB VICTÒRIA

Es notaven les ganes a l’Espai Fruita Barris Nord. Trenta-quatre dies després de l’últim partit de LEB Or, l’ICG Força Lleida es retrobava amb la competició i amb l’afició en un partit on va estar tota l’estona per davant. L’ICG