COMUNICAT OFICIAL 12/01/21

Els resultats de les proves serològiques practicades als dos integrants de la plantilla de l’ICG Força Lleida que van donar positiu en les PCR realitzades el passat divendres han confirmat que els dos jugadors han desenvolupat anticossos de la Covid-19. Això revela que han passat la malaltia de forma asimptomàtica en el passat i que en l’actualitat no són susceptibles de poder provocar contagi.

En conseqüència, tots dos es reincorporaran avui mateix a la dinàmica d’entrenaments i causaran alta de cara al proper partit que haurà de jugar l’equip, diumenge 17 a les 12.15 davant del Palmer Alma Mediterrànea Palma al Barris Nord.

No ens han deixat.

La intensitat, el contacte i la pressió per totes bandes protagonitzaven un partit elèctric on l’ICG Força Lleida ha anat a remolc durant tot el partit i no ha pogut sumar la tretzena victòria. Primers minuts amb pocs punts on l’ICG Força

COMUNICAT | Força Lleida

Ahir, dilluns 30 de gener de 2023, el president del Força Lleida Albert Aliaga va assistir com a convidat a l’Assemblea Extraordinària del CB Lleida en la qual, el Club Bàsquet Lleida va exposar, debatre i votar la possibilitat d’una