COMUNICAT OFICIAL 12/01/21

Compartició en telegram
Compartició en facebook
Compartició en email

Els resultats de les proves serològiques practicades als dos integrants de la plantilla de l’ICG Força Lleida que van donar positiu en les PCR realitzades el passat divendres han confirmat que els dos jugadors han desenvolupat anticossos de la Covid-19. Això revela que han passat la malaltia de forma asimptomàtica en el passat i que en l’actualitat no són susceptibles de poder provocar contagi.

En conseqüència, tots dos es reincorporaran avui mateix a la dinàmica d’entrenaments i causaran alta de cara al proper partit que haurà de jugar l’equip, diumenge 17 a les 12.15 davant del Palmer Alma Mediterrànea Palma al Barris Nord.

A mort amb l’equip!

Preparats per rebre al Cáceres en el primer partit de play-off de l’ascens a l’ACB. L’Espai Fruita es prepara per a viure aquest divendres 27 de maig a les 21 h i diumenge 29 de maig a les 20:30 h

Mirada als Play-Offs

Un partit de tràmit contra el Melilla Sport Capital per a repartir minuts entre tots els jugadors convocats de cara als playoffs de la LEB Or. Amb aquest partit finalitzava una molt bona temporada regular de l’ICG Força Lleida. Tot