COMUNICAT OFICIAL

El Força Lleida informa que la prova PCR practicada a un jugador de la plantilla sospitós de patir Covid-19 ha donat resultat negatiu. Per tant, un cop informada la FEB i seguint el protocol establert, el partit previst per aquest proper diumenge dia 15 entre l’ICG Força Lleida i el Real Múrcia Baloncesto es disputarà tal i com estava previst a les 12.30 hores.

Gran reacció sense premi final.

Andorra es preparava per viure un dels partits més intensos de la jornada. L’ICG Força Lleida visitava la casa del líder per buscar avançar-se en la classificació. Cara i creu en els primers compassos del partit. L’encert de l’Andorra obligava l’ICG Força Lleida a aturar el

Bryce Nze arriba a l’ICG Força Lleida

L’ICG Força Lleida tanca el fitxatge de l’aler pivot Bryce Nze, qui s’incorporarà a l’equip per aquesta temporada. El jugador té la doble nacionalitat americana i nigeriana. Arriba a l’equip de Gerard Encuentra després de tres temporades als Butler Bulldogs

Retorn amb victòria