COMUNICAT OFICIAL

Les proves PCR practicades en el dia d’ahir divendres dia 8 de gener a la totalitat de la plantilla i cos tècnic del primer equip han donat resultats negatius en tots els casos tret d’un, en el que hi ha dubtes sobre la validesa del resultat. En aquest cas, es procedirà a practicar el proper dilluns una prova complementària. La mateixa prova també es durà a terme en el cas del jugador que va donar positiu dijous.

La resta de l’equip reprendrà aquest dilluns la seva activitat professional per començar a preparar el partit fixat pel dia 17 al Barris Nord davant el Palmer Alma Mediterrània Palma.

Trobada amb el grup d’empresaris/es Batec

El Força Lleida va reunir-se ahir amb una vintena d’empresaris i empresàries del grup Batec, en una trobada distesa on es va presentar el projecte de club als components d’aquesta agrupació. La trobada va tenir lloc al restaurant Bokoto Sushi

Invictus

L’equip jugava el darrer partit de la primera volta a l’Espai Fruita Barris Nord davant l’Ourense buscant mantenir-se invicte a casa i s’ha aconseguit en un partit on l’inici no ha estat el més bo, però l’equip s’ha sapigut sobreposar.

Prèvia J17. “Ourense arriba amb energies renovades”

Últim partit de la primera volta a l’Espai Fruita Barris Nord davant l’Ourense. L’equip busca sumar una nova victòria davant l’afició i així continuar invicte a casa. “A casa tenim el suport dels nostres”, diu l’entrenador Gerard Encuentra, qui assegura