COMUNICAT OFICIAL

Compartició en telegram
Compartició en facebook
Compartició en email

Les proves PCR practicades en el dia d’ahir divendres dia 8 de gener a la totalitat de la plantilla i cos tècnic del primer equip han donat resultats negatius en tots els casos tret d’un, en el que hi ha dubtes sobre la validesa del resultat. En aquest cas, es procedirà a practicar el proper dilluns una prova complementària. La mateixa prova també es durà a terme en el cas del jugador que va donar positiu dijous.

La resta de l’equip reprendrà aquest dilluns la seva activitat professional per començar a preparar el partit fixat pel dia 17 al Barris Nord davant el Palmer Alma Mediterrània Palma.

Mirada als Play-Offs

Un partit de tràmit contra el Melilla Sport Capital per a repartir minuts entre tots els jugadors convocats de cara als playoffs de la LEB Or. Amb aquest partit finalitzava una molt bona temporada regular de l’ICG Força Lleida. Tot

RSC

FORÇA LLEIDA I FEDERACIÓ ACELL, UNITS PER LA INCLUSIÓ