COMUNICAT OFICIAL| Ajornat el partit ICG Força Lleida – Liberbank Oviedo de demà 18 d’octubre i els entrenaments de la base

En motiu de la situació que estem vivint aquests dies i de la vaga convocada per demà, el Força Lleida comunica oficialment que el partit entre l’ICG Força Lleida i el Liberbank Oviedo previst per demà divendres, 18 d’octubre a les 21h al Barris Nord de Lleida queda ajornat. El partit s’aplaça al dimarts, 3 de desembre a les 20:30h al Barris Nord.
Així mateix, els entrenaments dels equips de la base de demà divendres queden cancel•lats ja que no podem garantir que es puguin portar a terme amb normalitat. El Força Lleida dona llibertat als seus treballadors per adherir-se a la vaga de demà.

Gran reacció sense premi final.

Andorra es preparava per viure un dels partits més intensos de la jornada. L’ICG Força Lleida visitava la casa del líder per buscar avançar-se en la classificació. Cara i creu en els primers compassos del partit. L’encert de l’Andorra obligava l’ICG Força Lleida a aturar el

Bryce Nze arriba a l’ICG Força Lleida

L’ICG Força Lleida tanca el fitxatge de l’aler pivot Bryce Nze, qui s’incorporarà a l’equip per aquesta temporada. El jugador té la doble nacionalitat americana i nigeriana. Arriba a l’equip de Gerard Encuentra després de tres temporades als Butler Bulldogs

Retorn amb victòria