COMUNICAT OFICIAL| Ajornat el partit ICG Força Lleida – Liberbank Oviedo de demà 18 d’octubre i els entrenaments de la base

En motiu de la situació que estem vivint aquests dies i de la vaga convocada per demà, el Força Lleida comunica oficialment que el partit entre l’ICG Força Lleida i el Liberbank Oviedo previst per demà divendres, 18 d’octubre a les 21h al Barris Nord de Lleida queda ajornat. El partit s’aplaça al dimarts, 3 de desembre a les 20:30h al Barris Nord.
Així mateix, els entrenaments dels equips de la base de demà divendres queden cancel•lats ja que no podem garantir que es puguin portar a terme amb normalitat. El Força Lleida dona llibertat als seus treballadors per adherir-se a la vaga de demà.

Comunicat Mèdic | Rafa Villar

Després de patir una torcedura al peu dret durant l’entrenament grupal amb l’equip i de fer-se les proves mèdiques pertinents, aquestes confirmen que el base català Rafa Villar té un esquinç de grau dos al turmell dret. La seva tornada

Nit màgica davant el líder!

Podria ser una nit emocionant amb un pavelló que feia goig i ha acabat sent una festassa a la lleidatana. L’ICG Força Lleida començava intens i obria el partit amb un triple per a debutar de Rubén López de la Torre. El madrileny

Prèvia J25. “Andorra juga de memòria”

L’equip rep demà el líder, l’Andorra, en un duel apassionant a l’Espai Fruita Barris Nord. Gerard Encuentra podrà comptar amb la nova incorporació, Rubén López de la Torre, de qui destaca que és un jugador tàcticament intel·ligent i que fa