COMUNICAT OFICIAL – COVID 19

Compartició en telegram
Compartició en facebook
Compartició en email

Un cop realitzat el cribratge massiu de la plantilla de l’ICG Força Lleida arran del positiu detectat la setmana passada, el club informa que a dia d’avui s’han confirmat mitjançant prova PCR almenys vuit casos positius de Covid 19 entre jugadors i cos tècnic. Alguns d’aquests casos presenten simptomatologia de caràcter moderat i tots ells mantenen el pertinent aïllament domiciliari. Aquesta xifra, tanmateix, podria incrementar-se, ja que s’està pendent de confirmar encara algunes proves.

El club, d’acord amb els protocols vigents, manté el contacte estret amb les autoritats sanitàries i federatives per tal de determinar els passos a seguir a partir d’ara, tant des del punt de vista mèdic com competitiu.

A mort amb l’equip!

Preparats per rebre al Cáceres en el primer partit de play-off de l’ascens a l’ACB. L’Espai Fruita es prepara per a viure aquest divendres 27 de maig a les 21 h i diumenge 29 de maig a les 20:30 h

Mirada als Play-Offs

Un partit de tràmit contra el Melilla Sport Capital per a repartir minuts entre tots els jugadors convocats de cara als playoffs de la LEB Or. Amb aquest partit finalitzava una molt bona temporada regular de l’ICG Força Lleida. Tot