COMUNICAT OFICIAL – COVID 19

Un cop realitzat el cribratge massiu de la plantilla de l’ICG Força Lleida arran del positiu detectat la setmana passada, el club informa que a dia d’avui s’han confirmat mitjançant prova PCR almenys vuit casos positius de Covid 19 entre jugadors i cos tècnic. Alguns d’aquests casos presenten simptomatologia de caràcter moderat i tots ells mantenen el pertinent aïllament domiciliari. Aquesta xifra, tanmateix, podria incrementar-se, ja que s’està pendent de confirmar encara algunes proves.

El club, d’acord amb els protocols vigents, manté el contacte estret amb les autoritats sanitàries i federatives per tal de determinar els passos a seguir a partir d’ara, tant des del punt de vista mèdic com competitiu.

No ens han deixat.

La intensitat, el contacte i la pressió per totes bandes protagonitzaven un partit elèctric on l’ICG Força Lleida ha anat a remolc durant tot el partit i no ha pogut sumar la tretzena victòria. Primers minuts amb pocs punts on l’ICG Força

COMUNICAT | Força Lleida

Ahir, dilluns 30 de gener de 2023, el president del Força Lleida Albert Aliaga va assistir com a convidat a l’Assemblea Extraordinària del CB Lleida en la qual, el Club Bàsquet Lleida va exposar, debatre i votar la possibilitat d’una