Comunicat Oficial: Michael Carrera

El jugador veneçolà de l’ICG Michael Carrera ha arribat a un acord per incorporar-se en breu a la plantilla del Guaiqueries de Margarita, que  a finals d’aquest mes començarà a disputar la Fase Final de la Superlliga de Veneçuela. El club lleidatà, que ha estat informat en tot moment de les gestions per part tant del jugador com del seu representant, podrà comptar tanmateix amb el concurs del jugador en els partits que resten fins a la consecució dels objectius esportius de l’equip. El mateix Carrera ha volgut retardar la seva incorporació al club del seu país atesa la importància d’aquesta última fase de competició per al que ha estat el seu club des del passat mes de desembre de 2020.

La Fase Final de la Superlliga veneçolana es disputarà en modalitat de bombolla a la ciutat de Caracas, a causa de la crisi sanitària mundial per la Covid-19, i també servirà al jugador per preparar els compromisos que tindrà amb la seva selecció nacional a partir del mes de juny.

No ens han deixat.

La intensitat, el contacte i la pressió per totes bandes protagonitzaven un partit elèctric on l’ICG Força Lleida ha anat a remolc durant tot el partit i no ha pogut sumar la tretzena victòria. Primers minuts amb pocs punts on l’ICG Força

COMUNICAT | Força Lleida

Ahir, dilluns 30 de gener de 2023, el president del Força Lleida Albert Aliaga va assistir com a convidat a l’Assemblea Extraordinària del CB Lleida en la qual, el Club Bàsquet Lleida va exposar, debatre i votar la possibilitat d’una