Comunicat Oficial: Michael Carrera

Compartició en telegram
Compartició en facebook
Compartició en email

El jugador veneçolà de l’ICG Michael Carrera ha arribat a un acord per incorporar-se en breu a la plantilla del Guaiqueries de Margarita, que  a finals d’aquest mes començarà a disputar la Fase Final de la Superlliga de Veneçuela. El club lleidatà, que ha estat informat en tot moment de les gestions per part tant del jugador com del seu representant, podrà comptar tanmateix amb el concurs del jugador en els partits que resten fins a la consecució dels objectius esportius de l’equip. El mateix Carrera ha volgut retardar la seva incorporació al club del seu país atesa la importància d’aquesta última fase de competició per al que ha estat el seu club des del passat mes de desembre de 2020.

La Fase Final de la Superlliga veneçolana es disputarà en modalitat de bombolla a la ciutat de Caracas, a causa de la crisi sanitària mundial per la Covid-19, i també servirà al jugador per preparar els compromisos que tindrà amb la seva selecció nacional a partir del mes de juny.

A mort amb l’equip!

Preparats per rebre al Cáceres en el primer partit de play-off de l’ascens a l’ACB. L’Espai Fruita es prepara per a viure aquest divendres 27 de maig a les 21 h i diumenge 29 de maig a les 20:30 h

Mirada als Play-Offs

Un partit de tràmit contra el Melilla Sport Capital per a repartir minuts entre tots els jugadors convocats de cara als playoffs de la LEB Or. Amb aquest partit finalitzava una molt bona temporada regular de l’ICG Força Lleida. Tot