CAT |

Força Lleida

Crònica J5 // Lluita titànica fins al final

Twitter
WhatsApp
Telegram
Facebook
Email

Aquesta nit 29 d’octubre s’ha jugat la 5a jornada de la lliga Leb Or, on els de Gerard Encuentra han jugat a casa del TAU Castelló. El partit ha començat amb atacs ràpids en els primers segons de possessió per part del Lleida i amb un bon encert en els tirs de mitjana i llarga distància, acabant el final del primer quart amb el resultat de 26 – 23.

En el segon quart, el ICG Força Lleida ha accelerat fort aconseguint un parcial de 0-7 i obligant a Toni Ten, entrenador del TAU Castelló, a demanar el primer temps mort del partit per a frenar l’envestida dels ilerdencs. El rebot ofensiu del Castelló ha fet molt de mal al ICG Força Lleida però l’equip visitant ho ha pogut compensar amb el bon encert en el tir exterior. Mancant dos minut per a acabar el segon quart i amb màxima igualtat, Gerard Encuentra demana el seu primer temps mort per a centrar als seus jugadors. Michael Carrera s’ha encarregat de portar a l’equip una altra vegada a la capdavantera en el marcador abans que el partit arribés a la mitja part amb el marcador a 45 – 50.

Després de la mitja part, Carrera, sentint-se còmode dins del partit, lidera un seguit d’accions que porta al Lleida a augmentar la diferència en els primers minuts, però els triples de l’americà Hermenson i Stutz sota la canastra aconsegueixen tornar a igualar el partit cap a la meitat del 3r quart, obligant a Encuentra a demanar un nou temps mort. El partit segueix igualat i cap equip sembla marcar distàncies, però els canvis tàctics i de rotació a l’ICG Força Lleida aconsegueixen contrarestar l’estampida de triples d’un TAU Castelló que acaba el quart per sobre del 50% d’encert exterior. El marcador acaba en 70 – 68.

L’últim quart segueix amb un estira-i-arronsa dels equips sense haver-hi encara un clar dominador. Cap dels dos cedeix davant l’altre però, a mesura que avança el darrer quart, sembla que el Tau Castelló obre una petita bretxa en el marcador liderat pel base local, Joan Faner, atacant ràpid i penetrant a la canasta ilerdenca. Després del temps mort demanat per Encuentra, l’equip visitant aconsegueix remuntar el partit amb Mark Hughes especialment inspirat en la línia exterior i portant el partit a la seva primera pròrroga de la temporada amb el marcador en 89 – 89.

La pròrroga continua amb el mateix ritme de partit d’infart on qualsevol dels dos equips sembla poder guanyar. Però una pèrdua de pilota del Tau Castelló després de cometre passos mancant un minut per a acabar el partit dóna l’oportunitat als de Gerard Encuentra de posar-se per davant del partit i emportar-se la quarta victòria seguida de la temporada. El marcador final és de 95 -98.

El pròxim partit es jugarà a l’ESPAI FRUITA – Barris Nord aquest divendres dia 5 de novembre a les 21h contra el C.B. Almansa, a la 6a jornada de la lliga Leb Or.

Declaraciones de Gerard Encuentra al finalitzar el partit

Més noticies

Actualitat

Mentalitat guanyadora sense premi final

No era un partit fàcil a Alacant, i ha quedat demostrat en els primers minuts de joc. Però l’ICG Força Lleida ha tornat a tirar de remuntada, de caràcter lluitador i de mentalitat d’equip per posar contra les cordes fins

Llegir més »
Actualitat

Prèvia J24. “Alicante té molt potencial”

Roda de premsa de Gerard Encuentra abans del partit de demà divendres a Alicante. Una compareixença després que s’anunciés la sortida de Michael Carrera de l’equip. Gerard Encuentra assegura que és una sortida que a primer moment és impactant per

Llegir més »
Actualitat

GRÀCIES MICHAEL

El jugador Michael Carrera deixa la disciplina de l’ICG Força Lleida després de rebre, en les darreres hores, una oferta del Gran Canaria d’ACB. Carrera marxa de Lleida després de més de dues temporades vestint la samarreta lleidatana i essent

Llegir més »
Actualitat

SUMANT PER CONTINUAR AMUNT!

Inici igualat i intens amb un 7-7 en el lluminós en els tres primers minuts de partit. Els dos equips buscaven escapar-se en l’electrònic de bon inici, però regnava marcador en taules a 10 després d’un triple de carrera com a resposta al triple rival per arribar

Llegir més »
Et podem ajudar?