CAT |

Força Lleida

CRÒNICA & POST PARTIT| TAU Castelló 68 – 64 ICG Força Lleida

Twitter
WhatsApp
Telegram
Facebook
Email

L’ICG Força Lleida no ha pogut sumar la tercera victòria de la temporada al perdre per 68 a 64 a la pista del TAU Castelló en la 3a jornada de la LEB Or.

Inici igualat al Ciutat de Castelló amb un Adrián Chapela que anotava 8 punts en 3 minuts i amb Eric Stutz i Shaquille Cleare vitals en el rebot ofensiu. Després d’uns minuts de poc encert per part dels dos equips, TAU Castelló agafava confiança i es posava per davant en l’electrònic. Pa Mor Diene, amb un triple, tornava a posar l’equip per davant i el primer quart finalitzava 19 – 21.

Intercanvi de triples en l’inici del 2Q amb Pa Mor Diene i Adrián Chapela com a protagonistes de l’ICG Força Lleida que posaven el conjunt lleidatà a +5 en l’electrònic (24-29). Providencials Shaq sota cistella i Carey el rebot per mantenir l’avantatge en el lluminós. Toni Ten demanava el primer temps mort del partit quan veia que l’ICG Força Lleida es trobava còmode a la pista i l’avantatge de +5 es mantenia gràcies a una cistella de Stutz. I tornava anotant Stutz a la repressa per agafar una mica més la distància a +7 (28-35). Després d’uns minuts on els de Castelló semblava que trepitjaven els talons als de Jorge Serna, la lluita de Santa Ana en recuperació de pilota i Diene anotador obligaven Toni Ten a demanar un altre TM amb l’ICG Força Lleida 8 per sobre (31-39). Però un TAU ben posicionat sobre el parquet, apretant i bé en defensa, situaven el lluminós 35 – 39 per anar al descans.

Tercer quart de molta intensitat al Ciutat de Castelló. Els locals es posaven per davant l’electrònic (41-39) en l’inici del 3Q amb un 6-0 en els primers 3 minuts. Després d’uns minuts per darrere en el marcador, Marc Martí agafava el protagonisme anotant 6 punts per tornar a distanciar-nos del rival. Edu Gatell anotava de 3 a falta de 29 segons per finalitzar el quart però Carey i Lafu (sobre la botzina) s’hi tornaven i portaven l’equip al 4Q amb el 49-55.

El local Josep Puerto tenia l’encert a les seves mans posant 3 triples consecutius i posava el TAU Castelló a -2, obligant Jorge Serna a aturar el joc. Amb el públic molt endollat, Chema Garcia situava els locals per davant altre cop en l’encontre (61-59), un resultat que no s’ha mogut en gairebé 3 minuts. El tram final ha estat un intercanvi de cistelles per ambdues bandes però finalment la victòria s’ha quedat a Castelló (68 – 64).

ESTADÍSTICA

VALORACIÓ POST PARTIT JORGE SERNA

Més noticies

Actualitat

Marko Bakovic, nou fitxatge de l’ICG Força Lleida

L’ICG Força Lleida incorpora l’aler-pivot Marko Bakovic a la seva plantilla fins a final de temporada. El jugador bosnio-croata arriba a Lleida procedent del Cibona de Zagreb on aquesta temporada ha registrat mitges de 7,8 punts, 11,3 de valoració, 4,6

Llegir més »
Actualitat

Mentalitat guanyadora sense premi final

No era un partit fàcil a Alacant, i ha quedat demostrat en els primers minuts de joc. Però l’ICG Força Lleida ha tornat a tirar de remuntada, de caràcter lluitador i de mentalitat d’equip per posar contra les cordes fins

Llegir més »
Actualitat

Prèvia J24. “Alicante té molt potencial”

Roda de premsa de Gerard Encuentra abans del partit de demà divendres a Alicante. Una compareixença després que s’anunciés la sortida de Michael Carrera de l’equip. Gerard Encuentra assegura que és una sortida que a primer moment és impactant per

Llegir més »
Actualitat

GRÀCIES MICHAEL

El jugador Michael Carrera deixa la disciplina de l’ICG Força Lleida després de rebre, en les darreres hores, una oferta del Gran Canaria d’ACB. Carrera marxa de Lleida després de més de dues temporades vestint la samarreta lleidatana i essent

Llegir més »
Et podem ajudar?