EL FORÇA LLEIDA PREMIA LA FIDELITAT EN LA NOVA CAMPANYA D’ABONAMENTS

Twitter
WhatsApp
Telegram
Facebook
Email

L’ICG Força Lleida manté els preus, ofereix descomptes i un polo exclusiu per commemorar el desè aniversari del club amb els seus abonats.

Després d’una temporada especialment complicada per les restriccions que va generar la pandèmia de Covid-19, l’ICG Força Lleida encara el nou curs amb l’esperança d’un retorn a la normalitat cada cop més pròxim i amb la il·lusió de tornar a sentir el caliu de les grades de l’Espai Fruita-Barris Nord. Amb aquest objectiu, el club ha plantejat una campanya d’abonaments que busca, en primer lloc, agrair la confiança d’aquells abonats que la temporada passada van seguir fidels a l’entitat malgrat les dificultats. I també -no menys important- recuperar aquells aficionats i aficionades als que la crisi sanitària ha allunyat del pavelló.

Per aconseguir-ho, el Força Lleida obsequiarà els seus abonats amb un polo de disseny exclusiu i d’edició limitada confeccionat especialment per commemorar la primera dècada de vida del Força Lleida, que celebra la seva desena temporada aquest curs 2021/22. Els abonats hauran de triar el tallatge (o tallatges, en cas de les modalitats familiars) a l’hora de renovar l’abonament, tot i que podran triar entre aquesta peça o bé un descompte del 50% en la renovació del carnet de la temporada passada

Els preus dels abonaments principals es mantenen intactes respecte dels de la temporada passada, i per tant és manté la rebaixa del 20% respecte els preus de la campanya 2019/20, l’última abans de la irrupció de la Covid-19. Tanmateix, s’apliquen noves rebaixes en els preus per als abonats més joves. Amb la clara vocació de portar sang nova al pavelló, es crea una nova modalitat per als abonaments juvenils i infantils, ubicats a lateral i corbes, amb un preu de 35 euros per joves de 16 a 24 anys i gratuït per als nens i nenes de fins als 15 anys.

A més, mantenir els preus suposa, a la pràctica, una rebaixa en el preu dels partits, ja que en tornar enguany la LEB Or al format de competició de grup únic, l’espectador podrà gaudir aquesta temporada de 17 partits de lliga regular i no 13 com en el curs passat. En l’abonament, a més, també s’inclou l’entrada al Trofeu Ciutat de Lleida, que tindrà lloc al setembre.

Pel que fa a la presentació gràfica de la campanya, aquesta ha anat novament a càrrec de l’empresa lleidatana Cr3ativa, que dirigeix Montse Pociello, treballant conjuntament amb el departament de Comunicació i Màrqueting del club. La imatge busca destacar el pavelló de joc -que enguany també celebrarà els 20 anys de la seva construcció- pel seu paper d’espai de referència i casa comuna del bàsquet lleidatà, especialment després de la pandèmia i en un moment en què el Força Lleida suma esforços i il·lusions amb un altre dels històrics de la ciutat, el CB Lleida, amb un projecte integral pels planters dels dos clubs que ja ha començat a caminar. Durant les properes setmanes i fins a l’inici de la lliga, la campanya continuarà amb diferents comunicacions i iniciatives centrades a reivindicar i posar en valor el concepte del pavelló Espai Fruita-Barris Nord com a veritable centre neuràlgic del bàsquet lleidatà.

Tant les renovacions com els nous abonaments es poden fer efectives presencialment a les oficines del club al pavelló Espai Fruita-Barris Nord o a través de la web www.flleida.cat.

Més noticies