CAT |

Força Lleida

LA PRETEMPORADA DE L’ICG FORÇA LLEIDA

Twitter
WhatsApp
Telegram
Facebook
Email

Encara amb algunes peces per enllestir el roster de la temporada 2022-2023, que s’aniran tancant en les pròximes setmanes, l’ICG Força Lleida ja té planificat un calendari de pretemporada.

Malgrat que hi ha jugadors que començaran a entrenar individualment abans, l’inici dels entrenaments grupals està previst per dilluns, 29 d’agost. La primera setmana servirà per tornar a la dinàmica d’equip i que tant els jugadors renovats com les noves incorporacions coneguin els companys i el sistema de joc.

A banda dels entrenaments hi ha previstos partits amistosos i oficials al llarg de quatre setmanes.

CALENDARI (subjecte a modificacions)

  • Dll. 5/09: Amistós vs Overtime (Academia USA) a Castellbisbal
  • Dss. 10/09 a les 19 h: Amistós vs Huesca (Pavelló municipal d’esports Antoni Roure Vila, Alpicat)
  • Dx. 14/09 a les 12:30 h. Amistós vs CB Cornellà (Parc Esportiu Cornellà)
  • Dss. 17/09 a les 20 h: Amistós vs Castelló (Pavelló Poliesportiu de Les Borges Blanques).
  • Dx. 21/09 a les 20 h: Amistós vs Huesca (Huesca)
  • Dll. 26/09 a les 20 h: Anada de la Lliga Catalana LEB vs Andorra (Andorra)
  • Dj. 29/09 a les 18:45 h: tornada de la Lliga Catalana LEB vs Andorra (Espai Fruita Barris Nord)

Estan previstos més partits de pretemporada, així com el Trofeu Ciutat de Lleida. Anirem actualitzant les dades a mesura que es vagin tancant dates.

Recordem que la Jornada 1 de la LEB Or comença a l’Espai Fruita Barris Nord el divendres, 7 d’octubre davant el Movistar Estudiantes. No t’ho perdis!

Més noticies

Actualitat

Mentalitat guanyadora sense premi final

No era un partit fàcil a Alacant, i ha quedat demostrat en els primers minuts de joc. Però l’ICG Força Lleida ha tornat a tirar de remuntada, de caràcter lluitador i de mentalitat d’equip per posar contra les cordes fins

Llegir més »
Actualitat

Prèvia J24. “Alicante té molt potencial”

Roda de premsa de Gerard Encuentra abans del partit de demà divendres a Alicante. Una compareixença després que s’anunciés la sortida de Michael Carrera de l’equip. Gerard Encuentra assegura que és una sortida que a primer moment és impactant per

Llegir més »
Actualitat

GRÀCIES MICHAEL

El jugador Michael Carrera deixa la disciplina de l’ICG Força Lleida després de rebre, en les darreres hores, una oferta del Gran Canaria d’ACB. Carrera marxa de Lleida després de més de dues temporades vestint la samarreta lleidatana i essent

Llegir més »
Actualitat

SUMANT PER CONTINUAR AMUNT!

Inici igualat i intens amb un 7-7 en el lluminós en els tres primers minuts de partit. Els dos equips buscaven escapar-se en l’electrònic de bon inici, però regnava marcador en taules a 10 després d’un triple de carrera com a resposta al triple rival per arribar

Llegir més »
Et podem ajudar?