CAT |

Força Lleida

Serveto, tres anys amb el Força Lleida

Twitter
WhatsApp
Telegram
Facebook
Email

Jugadors, cos tècnic i directius visiten Serveto, empresa que ha renovat el seu patrocini amb el club per tercer any. Els jugadors David Cuéllar, Michael Carrera, Miguel González i Juani Marcos, l’entrenador Gerard Encuentra i l’assistent Albert Mateus, van visitar les instal·lacions de Serveto per a conèixer de primera mà el funcionament de l’empresa lleidatana. A la visita també hi va assistir el director esportiu Joaquín Prado i el president del club Albert Aliaga.

A banda de fer una visita a les instal·lacions, les oficines i els espais conjunts, els jugadors van poder pujar sobre un dels camions de l’empresa i fer una ruta circular dins el mateix recinte.

Albert Aliaga, president del Força Lleida posa en rellevància l’aposta que empreses lleidatanes sumin en projectes esportius de la terra. “Que una empresa de prestigi i solvència com és Serveto torni a donar-nos confiança i amb més implicació, és motiu que estem fent les coses bé”, diu Aliaga, qui a més ressalta que no només es tracta que la part esportiva acompanyi sinó que es crea un teixit esportiu-empresarial important. Per la seva banda, Sisco Serveto, responsable d’auditoria interna de l’empresa logística, remarca la gestió esportiva del club i es mostra satisfet de l’aposta que fa Serveto amb el Força Lleida i el projecte del club. Àlex Chertes, responsable de Màrqueting de Serveto, diu que és un plaer formar part del club un any més i donar suport a un equip local com el Força Lleida.

Serveto posa la seva imatge corporativa als pantalons de l’equipació del primer equip, així com en elements audiovisuals els dies de partit a l’Espai Fruita Barris Nord.

Serveto es va fundar l’any 1955 a Camarasa (Lleida) i s’ha convertit en un referent en solucions logístiques d’alt valor afegit a l’àmbit europeu. La seva missió principal és brindar un servei d’alta qualitat, sempre escoltant el client i adaptant-se a l’entorn i a les noves tecnologies. Ofereixen serveis de transport terrestre, ferroviari, marítim i serveis d’emmagatzematge, a més de distribució de mercaderies nacionals i internacionals.

Més noticies

Actualitat

Nit màgica davant el líder!

Podria ser una nit emocionant amb un pavelló que feia goig i ha acabat sent una festassa a la lleidatana. L’ICG Força Lleida començava intens i obria el partit amb un triple per a debutar de Rubén López de la Torre. El madrileny

Llegir més »
Actualitat

Prèvia J25. “Andorra juga de memòria”

L’equip rep demà el líder, l’Andorra, en un duel apassionant a l’Espai Fruita Barris Nord. Gerard Encuentra podrà comptar amb la nova incorporació, Rubén López de la Torre, de qui destaca que és un jugador tàcticament intel·ligent i que fa

Llegir més »
Actualitat

Marko Bakovic, nou fitxatge de l’ICG Força Lleida

L’ICG Força Lleida incorpora l’aler-pivot Marko Bakovic a la seva plantilla fins a final de temporada. El jugador bosnio-croata arriba a Lleida procedent del Cibona de Zagreb on aquesta temporada ha registrat mitges de 7,8 punts, 11,3 de valoració, 4,6

Llegir més »
Et podem ajudar?