CAT |

Força Lleida

Victòria de cap i de cor a Riazor

Twitter
WhatsApp
Telegram
Facebook
Email

Victòria de mèrit i moral a casa de Leyma Coruña, clar aspirant a l’ascens, per 63-71 en un partit amb alts i baixos i on l’ICG Força Lleida s’ha fet fort davant la baixa de l’anotador Jaume Lobo.

Bon inici de l’ICG Força Lleida des de la defensa i amb Jaume Lobo anotador per posar un parcial 0-6. Aturava el joc Leyma Coruña, però Lobo ampliava la distància des de la línia de 6,75 i els tirs lliures per posar el 0-11 als dos minuts i mig de joc. Els gallecs es posaven les piles amb jugades ràpides i per fer un parcial de 8-0. Malgrat els triples de González i Carrera, Coruña anava xafant de prop en puntuació a l’equip de Gerard Encuentra fins a posar el 15-20 al final del primer quart.

Primers dos punts d’Álex Urtasun amb la samarreta de l’ICG Força Lleida en l’inici del segon període. Els locals es mostraven forts en el rebot defensiu i aprofitaven les errades dels lleidatans per igualar l’electrònic a 25. Tot i que movia fitxa Gerard Encuentra amb tres canvis a pista per tornar a agafar les bones sensacions dels primers cinc minuts d’encontre, els de A Coruña es posaven per davant en l’electrònic a l’equador del segons quart (28-25). Feia valdre el seu joc interior els locals per dominar sota cistella. Michael Carrera, feia el mateix i treia la falta personal per anotar de 2 i tornar a capgirar el marcador 32 a 33 en el darrer minut i mig del segon quart. L’ICG Força Lleida pujada d’intensitat en defensa i ho aprofitava Brito per sumar dos punts més.

Arrencava la segona part amb 34-37 i dos equips lluitadors. L’encert es trobava a les mans de l’equip gallec que, amb un triple a meitat de quart tornava a situar l’avantatge dels de taronja. Tornaven Juani Marcos i Jaume Lobo sobre el parquet per recuperar les bones sensacions i els millors minuts de l’equip durant l’inici de l’encontre. I funcionava l’estratègia perquè aturava el joc Diego Epifanio després de dos triples de l’ICG Força Lleida: el primer de Lobo i el segon de Marcos.

Amb el marcador 52-54, els dos equips afrontaven els darrers deu minuts on tot estava per decidir. L’ICG Força Lleida perdia un dels seus anotadors en els primers compassos després que Jaume Lobo trepitgés malament amb el peu dret en una jugada fortuïta amb el rival. Però, davant les adversitats, l’equip s’ha fet fort. Malgrat que Leyma Coruña tornava a agafar la davantera amb un parcial 8-1, l’equip de la Terra Ferma es calçava les botes amb Vučetić (+5) i Carrera (+7) per sentenciar el partit.

Imatges: Leyma Coruña

Més noticies

Actualitat

Nit màgica davant el líder!

Podria ser una nit emocionant amb un pavelló que feia goig i ha acabat sent una festassa a la lleidatana. L’ICG Força Lleida començava intens i obria el partit amb un triple per a debutar de Rubén López de la Torre. El madrileny

Llegir més »
Actualitat

Prèvia J25. “Andorra juga de memòria”

L’equip rep demà el líder, l’Andorra, en un duel apassionant a l’Espai Fruita Barris Nord. Gerard Encuentra podrà comptar amb la nova incorporació, Rubén López de la Torre, de qui destaca que és un jugador tàcticament intel·ligent i que fa

Llegir més »
Actualitat

Marko Bakovic, nou fitxatge de l’ICG Força Lleida

L’ICG Força Lleida incorpora l’aler-pivot Marko Bakovic a la seva plantilla fins a final de temporada. El jugador bosnio-croata arriba a Lleida procedent del Cibona de Zagreb on aquesta temporada ha registrat mitges de 7,8 punts, 11,3 de valoració, 4,6

Llegir més »
Et podem ajudar?